Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Viagra

''We hadden het gisteravond gezellig met wijn en de kaarsen aan, hé? Ik had zin, dus ik kleedde mij in aantrekkelijke lingerie, zwarte kousen en een rode bustehouder, ligt mijnheer al te maffen.''
''Sorry Marie, dat weet ik, maar toen ik over seks begon, zei jij, aan mijn lijf geen kerel meer, dus ik dacht, het was gezellig, maar nu ga ik slapen. Trouwens merk ik, dat ik geen erectie meer krijg, is daar wat aan te doen?''

Ze moest lachen, en zei:
''Dat had ik lang in de gaten, je moet weer eens naar de dokter gaan.''
''Zal ik doen, maar toen hij verleden jaar viagra voorschreef mocht ik maar een halve pil innemen, maar avonds nam ik per ongeluk de hele pil in. Wat schrok ik zeg, we hadden wel een uur seks en jij was zeer tevreden, maar na afloop wilde joepie niet klein worden.
Marie:
''Dat is niet normaal Henk, maak een afspraak en laat meteen je prostaat nakijken.''

Hij voegde de daad bij het woord en nam de hoorn van het toestel.
Hij moest een hele tijd wachten en kreeg na het indrukken van een paar cijfers eindelijk een assistente aan de lijn.
''Goedemorgen mevrouw, moet u eens horen.''
''Waar belt u voor, mijnheer?''
''Ik wil een afspraak maken, mevrouw.''
''Wie is uw huisarts?
Hij gaf zijn naam.

''Wat mankeert u?''
''Kan ik zo niet zeggen mevrouw, nogal persoonlijk voor wat mannen betreft.''
''Oké, vanmiddag om half drie.''
''Bedankt, mevrouw.''
''Half drie moet ik komen.''

''Zal mij benieuwen en zeg meteen, wat je de vorige keer is overkomen met die pil.''
''Ik kan toch niet tegen hem zeggen, dat ik zo lang een stijve heb gehad.''
''Zeg het nou maar wel, misschien schrijft hij wel minder sterke pillen voor, twee dagen in huis een man aanschouwen met en stijve piemel, je zou er wat van overhouden.''
''Het is kwart over twee, ik ga hoor.''
Hij had plaatsgenomen in de wachtkamer, nadat hij zich had aangemeld bij de knappe blonde assistente.
De deur van de spreekkamer ging open en daar stond een knappe blonde vrouw gekleed in een witte lange jas. Hij schrok zich een ongeluk, toen ze zei:

''Bent u mijnheer, Smit?''
Hij beaamde dat en kreeg meteen een angstaanval toen hij hoorde, dat zijn eigen huisarts ziek was en zij hem waarnam.
Jezus, moet ik mijn verhaal aan een vrouw vertellen, dat durf ik niet, dacht hij. De zweetdruppeltjes liepen over zijn wangen.

De dokter gaf hem een hand, en zei:
''Gaat u zitten, waarmee kan ik u helpen?''
''Sorry dokter, ik had verwacht dat mijn eigen dokter hier zat, want hij kent mijn probleem.''
''Vertel het toch maar.''
Met zweet op zijn voorhoofd, zei hij:
''Dokter, mijn vrouw is woedend, dat ik mijn geslacht niet meer overeind krijg, ik heb last van erectiestoornissen.''

De dokter keek op de computer, en zei:
''Ik zie, dat u een jaar geleden ook hier was, de arts heeft u toch een viagra pil voorgeschreven en U mocht daarvan maar de helft innemen.''
''Dat was ik toen vergeten dokter en heb de hele pil doorgeslikt.''
''En ging het?'' zei ze.

''Verschrikkelijk dokter, hij werd zo groot, dat mijn vrouw wilde vluchten, zo schrok ze, maar de daad ging naar volle tevredenheid, maar het ergste voor mij kwam nog.''
''Wat dan?''
‘'Hij bleef staan, pas na zesendertig uur nam hij weer zijn normale vorm aan, ik was er erg verlegen mee dokter en hoop ik het nooit meer mee te maken.''
''Komt u even mee, ga hier maar liggen en laat uw broeken zakken, effen uw prostaat voelen.''
Ze deed een plastic handschoen aan en stak met volle kracht haar twee vingers in zijn anus.
''Rot gevoel, hé?, maar is niet gegroeid, voor uw leeftijd mag u niet mopperen, kleedt u zich maar weer aan en kom in de spreekkamer.''

Terug bij de dokter, zei ze:
''Erectiestoornissen komen vaak voor op uw leeftijd, U bent 60, waar maakt u zich druk over?''
''Ik maak mij niet druk, maar mijn vrouw loopt te schelden.''
''Hoe vaak heeft u seks met haar?''
''Niet vaak, misschien één keer in de vier maanden en dan ben ik een spekkoper.''
De dokter lachte.
''Gisteravond dacht ik, dat ze in de stemming was na een paar wijntjes en ik dacht als het maar lukt met joepie. Ze wilde vrijen op de bank in de huiskamer, maar ik niet, want de bank was gammel, we zijn er al en keer doorgezakt.''

''Hoelang zijn jullie al getrouwd?''
''Vijfendertig jaar, dokter.''
''Jullie komen weinig op het spreekuur, volgens de computer, dus weinig klachten neem ik aan, houden zo, mijnheer Smit. Ik schrijf U een een paar viagra pillen voor, maar voorzichtig, hé. Probeer het met een kwart van de pil, dat is beter, dan mag je blij zijn, dat ie een half uur blijft staan en u moet ze zelf betalen, worden niet vergoed.''
''Bedankt, dokter'', en hij gaf haar een hand. Hij was blij, dat zij zijn verhaal met geduld wilde aanhoren en ging tevreden naar huis.

Schrijver: kees niesse, 12 maart 2012


Geplaatst in de categorie: humor

1.7 met 6 stemmen 530



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
18 maart 2012
Email:
hmessielive.nl
Dit verhaal is behalve heel vermakelijk ook een grote geruststelling voor mannen, die al op jaren beginnen te komen. Ook doet het mannen aan het idee wennen dat je als man best over je geslacht kunt praten en er wat van laten zien aan vrouwen die in de medische wereld werkzaam zijn.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)