Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De gigolo zag haar weer

Mien had boodschappen gedaan op de markt en ging daarna een kopje koffie drinken. Ze nam plaats op het terras van een restaurant. Een bleek uitziende ober kwam naar haar toe en vroeg beleefd:
''Waar kan ik u mee van dienst zijn, mevrouw?''
''Graag een kopje koffie en een plak cake met slagroom'', zei ze vriendelijk.
''Dat komt in orde, mevrouw.''

Ze keek om zich heen en zag tot haar schrik de haar bekende gigolo bij een oudere dame zitten. Ze herkende hem van een poosje geleden in de bus naar Assen. Toen was hij naast haar gaan zitten en deed haar een onzedelijk voorstel. Ik hoop niet, dat hij mij herkent, dacht ze.

Toen de kelner naar het terras kwam met de koffie en de cake kwam ook de gigolo achter hem aan, maar hij herkende Mien gelijk aan haar grote gestalte en bleef bij haar tafeltje staan en keek met zijn vriendelijk lach naar haar en was zo brutaal bij haar aan het tafeltje plaats te nemen.
''Dag mevrouw, wij kennen elkaar al, was het niet in de bus een paar weken geleden?''
Ze voelde zich meteen opgelaten en kreeg weer dat warme gevoel in haar lijf.

Ze zei:
''Ja, ik herken u wel, maar doet u maar geen moeite mij te verleiden om met u mee te gaan. Daar begin ik niet aan.''
''Mevrouw, zeg dat niet te gauw, u zult zich herboren voelen na een heerlijke massage en misschien nog meer tussen de zachte kussens bij oranje licht.''
Ze kreeg hoog rode kleurtjes op haar wangen en wilde best wel weer een keer opgewonden raken.

''U weet toch, dat ik op grote oudere vrouwen val. Natuurlijk doe ik het niet voor niets, maar dan zal u een paar heerlijke uren beleven. Vooraf en na de daad drinken we gezellig nog een rode wijn en u zult snakken naar een volgende keer. Hier heeft u mijn telefoonnummer. Doen hoor.''
Met een wiebelende kont liep hij het terras af, keerde zich om en gaf een zoenbeweging met zijn vinger op zijn mond naar haar.

Mien had het niet meer en dacht vanavond lig ik weer naast mijn snurkende vent met een zware bierlucht uit zijn bakkes.

Schrijver: kees niesse, 21 april 2014


Geplaatst in de categorie: algemeen

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 412



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 april 2014
Komt het uit een minderwaardigheidsgevoel over je seks-appeal, dat je weer die gigolo op Mien afstuurt? Mien is toch ook niet meer een wulpse playmate? Feit en fictie verwarring. Kun je die ziekelijke, slijmerige gigolo, die op bejaarde vrouwen kickt, niet wegschrijven? Desnoods, als hij echt bestaat, zodanig voor zijn bakkes slaan, dat hij met de brutale staart tussen zijn O-benen naar Siberië vlucht? Dat je een bierliefhebber bent en toevallig snurkt, is niets vergeleken met de louche praktijken van die perverse goorlap!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)