Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Fred zegt "sorry"

Ik heb geen zin meer in het spelletje dat hier gespeeld wordt, ik zit ook niet dicht genoeg op het vuur, men reageert zo vaak zo zuur. Ik kan alleen maar verwijzen naar "Grafdicht", zegt alles over hoe ik deze site de laatste maand beleef. Ik stap een wijle terzijde, spijtig betuig ik mijn afwezigheid.

Schrijver: Fred, 5 januari 2006


Geplaatst in de categorie: spijt

3.0 met 9 stemmen 865



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
WOLF
Datum:
9 januari 2006
Email:
darkwolfhotmail.com
Het spel dat hier leeft is lezen, gelezen worden. Juist de afwezigheid van onderling gekibbel tussen de individuele schrijvers maakt het hier tot een ideale visstek. Voor wie? Voor de lezer. Wat haalt een schrijver dan voor voordeel uit dit hier? Daar kan ik kort over zijn maar ik doe het lekker lang. Juist door de afwezigheid van onderlinge wrijving, door een oplettend en streng beleid betreffende het schoon houden van nederlands.nl, staat deze site bij veel grote uitgevers bekend als de beste schrijvers/poëziesite van Nederland (Jawel, gratis inside info) en directe omgeving. Uitgevers hebben geen belang bij de vele oeverloze discussies en vetes, zoals te vinden op vrijwel elke andere schijfgerichte webstek. Persoonlijk heeft mij, ik die niet actief op zoek is naar uitgave, dat tot nu toe vier papieren opnamen opgeleverd. Dat wil zeggen, Nerderlands.nl/De rest: 4-0. Aangezien uitgegeven worden over het algemeen toch wel een beetje de droom is van een ieder die hier zijn zaadjes plant, lijkt me het verwerpen van nl.nl dit eigenbelang geen goed te doen. Om alsnog maar even kort door de bocht te komen. Cijfertjes en ranglijsten, als dat dan al spelletjes zijn, dragen niet bij of doen niks af aan jouw of mijn kwaliteiten. Laat een anders scheve waanideeën een droom niet in de weg staan Fred. Dat zou wel eens een sorry naar jezelf kunnen blijken.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)