Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De weg te gaan

Weten dat je op die plek bent, waar je bedoeld was.
Berustend in de wetenschap dat je hier veilig bent. Wat er ook gebeurt, van kleine naar grote ramp, je weet jezelf op de plek, waar je zou moeten zijn, mocht dit gebeuren.

De angst die je normaliter door de dagen jaagt, tot rust gekomen, de onrust gebonden, in naam van de Heer.
Zit je op je stoel tussen degenen die broeders en zusters heten.
Hier ben je, in je oorsprong als mens; niet bedoeld om alleen te blijven.
Sta je daar niet langer als individu, je heet de eenheid, de gemeenschap, jij is wij geworden.

Waar eerder ongezien, genegeerd of afgewezen, hier een van ons, benaderd en zo welkom. Was je junk, prostituee, crimineel of alcoholist, wees welkom als overwinnaar, als broeder of zuster, als kind van God, Koningskind genoemd.

Er was een leegte, een gedreven zoektocht, naar 'het' dat jou tot zoekende maakte. Tot je las: wie zoekt, zult vinden (jeremia) en je vond!
Vragen zijn hier antwoorden geworden.

En strijd....bracht je overwinning op overwinning.

Schrijver: Stephanie-Joy, 4 november 2007


Geplaatst in de categorie: religie

4.1 met 7 stemmen 344



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)