Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vergeeld verleden

Hoe verlichtend het soms voelt van weer een stukje achter te laten.....

In de broze vergeelde bladzijden van het oude versleten dagboek, vervagen de aaneengeregen letters tot nog slechts schimmig verleden. Als trosjes spelende beelden worden ze verdrongen door het nieuwe heden en verdwijnen ze als vlinderende scherven uit de grachten van het thuisfront, die werden uitgehold door de beitel des tijds. De jaren zuigen het geheugen van een mens leeg ,ook al zijn er soms dingen en liefdes die men niet wenst te vergeten. Ze worden uiteindelijk als geschilferde beelden, die eindelijk hun krachten verliezen in de nevelende mist van het denken, weggevoerd langs de zilverachtige bedrading van het karma-web. Met een zachtheid van een innerlijke vrede , stof je het stof af van jouw energetische reis-botten en sluit weer een hoofdstukje af uit het oude versleten vergeelde dagboek....

Schrijver: katty, 20 augustus 2014


Geplaatst in de categorie: psychologie

4.5 met 2 stemmen 103



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)