Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Waanzin in de badkamer......

Men stormt tegenwoordig allerwegen aan op de Badkamer en de vervolmaking hiervan. Men bulkt kennelijk van het geld en men weet van gekkigheid niet meer waaraan men het besteden moet.....

Het is tot een trend geworden bij een schromelijk en wellicht schandelijk ontbreken van andere, meer idealistische of diepzinnige doelstellingen en zingevingen in dit korte leven zich nu enthousiast te werpen op levenloze en nietszeggende douchestangen, toiletpotten, spiegels, tegels en wastafels en de perfectionering en "verering" hiervan.

Na een leven in de tredmolen, in de slangenkuil en in het illusoire circuit van de arbeidsmarkt leeft men zich nu uit op het sanitair waarvan men de hoogste gelukzaligheid verwacht, dat men verheerlijkt en dat men koste wat kost blinkend gepoetst houdt.....

Vandaag heb ik als totale maaltijd voor mijzelf beschikbaar:
een bakje aardbeien!

Schrijver: I. Broeckx, 1 juli 2015


Geplaatst in de categorie: maatschappij

3.5 met 2 stemmen 63



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
2 juli 2015
Dat er veel mensen zijn, die van hun veel te ruime salarissen niet meer weten hoe ze dat moeten spenderen en dan maar het sanitair gaan vervangen, wil ik best geloven, maar dat jij 'vandaag' op een bakje aardbeien hebt moeten leven, lijkt mij zelfopgelegde zelfkastijding en niet uit noodzaak.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)