Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Opnieuw bij mijn broer....

Deze keer had ik het mooie "Memory"-spel meegebracht voor hem, voor mijn arme broer. Ik had het aangeschaft in de Kadoshop van ons Textielmuseum, waar je een keuze kunt maken uit tal van exclusieve artikelen, zoals fraai gedessineerde theedoeken, origineel geïllustreerd briefpapier en nog veel meer....

Mijn broer, bijgestaan door een charismatische verpleger met schitterende glimlach, wilde aanvankelijk niet spelen en gooide de kaartjes, waarop kunstzinnig verantwoorde afbeeldingen, wild door elkaar. Maar later besloot hij zich ertoe te zetten en was, zoals gewoonlijk, aan de winnende hand.....

Op mijn terugweg doorhuiverde de herfstwind mij en wierp ik nog een blik in de sinds lange tijd leegstaande ontmoetingsruimte, eens het brandpunt van onze familiebijeenkomsten.

Tegen de mede-patiënte had mijn goede broer mijn naam uitgesproken met het verlangen naar mijn komst, naar mijn zozeer gewenste frequente bezoek.

Schrijver: I.Broeckx
5 november 2020


Geplaatst in de categorie: familie

4.0 met 2 stemmen 69



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)