Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een weerzinwekkend panorama......

Ze zat tegenover me aan de rommelige tafel, bezaaid met paperassen en in een boekenkast aan de wand getuigde nog altijd een werk, getiteld "English Verse" van haar opleiding.....

We zouden, zoals ieder jaar, voor de Kerstkaarten gaan zorgen.

Haar gestalte tegenover mij bood, door middel van haar decolleté, uitzicht op het weerzinwekkende panorama van haar, door vele operaties totaal verwoeste borstpartij en ik vermeed het mijn blikken in die richting te werpen...

Zenuwachtig, overspannen en verward friemelde ze met de vele stickers die ze op de kaarten wilde plakken, als was ze tot deze geringe, weinig veeleisende jaarlijkse taak die ze zichzelf had opgelegd, nauwelijks meer in staat en op mijn assistentie hierbij tot het uiterste aangewezen....

Gedurende tweeëntwintig jaar heeft ze iedere zondagmiddag aan mijn zijde de Brabantse landschappen bewonderd, die zich voor onze ogen ontvouwden.....

Schrijver: I.Broeckx
7 december 2020


Geplaatst in de categorie: ziekte

3.0 met 1 stemmen 50



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)