Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Aardige jongen

Het was een heerlijke warme zomeravond en dat nodigde de buurt uit lekker buiten voor de deur te zitten, zo ook Wouter en Mien. Carla, het gescheiden mooie buurvrouwtje, kwam ook bij hun zitten. Ze zag er weer uit om in te bijten met haar strak gespannen witte bloes en het korte leren rokje. Ze was gek op die ouwe buurman van haar en ze kon het niet nalaten hem af en toe aan te raken als Mien er niet bij was. De avond vorderde en het begon te schemeren, maar de noordelijke hemel was nog fel oranje verlicht door de ondergaande zon. Mien was naar binnen gegaan om koffie te zetten. Hij was bij de buurvrouw blijven zitten en tot haar grote woede zag Mien vanuit de huiskamer, dat de buurvrouw aan het oor van Wouter kriebelde.

Ze bonsde tegen het raam, en riep:
''Ouwe, de koffie is bruin, kom je?
Mien bleef kijken en weer zag ze, dat dat mokkel die ouwe omhelsde en zoentjes gaf. Vuil secreet, dacht ze.
Eindelijk ging Carla naar huis en hij kwam binnen.
''Je laat je wel aanhalen door dat kreng, hé?''
Hij reageerde niet en had nog steeds de pest in, want hij mocht één keer in de drie maanden seks met zijn vrouw hebben en dat beviel hem helemaal niet. Hij dronk zijn koffie op een stak en sigaar op en dacht aan Carla.

Toen begon Mien:
''Zeg ouwe, dat flik je niet meer hé. Gisteren stond je ook al met haar te vrijen in de steeg, want ik zag het uit het zolderraam, vuile hufter dat je bent en we lagen nog niet in bed toen je mijn onderbroek naar beneden trok. Ik had zo de pee in, dat ik mij omkeerde en dat je uit bed viel was niet mijn bedoeling. Normaal als je seks wilt begin je met een voorspel, zoals je vroeger deed, maar tegenwoordig lijk je wel een hond, die meteen op een teef springt, zo zijn we niet getrouwd hé. Het is nu 25 september, met Kerst mag je het nog eens proberen.''

Hij kwam uit zijn stoel en liet een keiharde wind, en zei:
''Dat is voor jou.''
Zij moest lachen en zette de televisie aan, want er kwam een cowboyfilm, ze genoot van de matpartijen in de saloon en het geluid van het schieten. Hij hield meer van films waarin een man zijn vrouw zat te treiteren.
Toen hij een flesje bier ging halen in de keuken hoorde hij kuchen. Hij keek uit het raam en zag voor de deur van Alie en Wim een mooi meisje van ongeveer negentien jaar staan.

Opeens zag hij in de verte een jongen aan komen lopen, een knappe verschijning met zwart krullend haar en gekleed in een lange witte broek en een blauw overhemd met korte mouwen. Hij had een pijp in zijn mond. De jongen bleef staan bij het meisje, maar die wilde kennelijk geen gezelschap en maakte aanstalten naar binnen te gaan. Toen hoorde hij de jongen zeggen:
''Mag ik je wat vragen'', en hij zei dat zo lief, dat zij bleef staan en hem aankeek, en zei:
''Zeg het maar.''
''Mijn pijp is uitgegaan en ik heb geen lucifers meer, heb jij misschien wat lucifers voor me.''
'' Wacht maar, ik zal een doosje halen ''

Ze liep weer naar buiten en overhandigde hem dat doosje.
‘’Dankjewel, lief meisje’’, en hij opende het doosje.
Hij pakte een lucifer en stak die aan om de tabak in zijn pijp te laten branden. Een heerlijke geur verspreidde zich.
Toen zag hij iets rubberachtigs en dat vond hij raar.
''Ik zie wat rubberachtigs, weet jij wat dat is?''
''Zal ik je vertellen, lieve jongen, dat is een condoom, weet je niet waar dat voor is?''

''Dat weet ik niet, zoiets heb ik nog nooit gezien, waar is het dan voor?''
''Heb je wel een eens een stijve piemel gehad?''
De jongen schrok, zo’n vraag had hij niet verwacht van dat mooie meisje, en zei:
''Ja, vanmorgen nog, ik schrok mij een ongeluk, want toen ik wakker werd zag ik, dat mijn piemel heel groot was. Ik wist mij geen raad en ben vliegensvlug naar de badkamer gegaan en heb er koud water over gegoten, toen werd ie weer klein.''
Toen hoorde Wouter haar nog zeggen:
''Kom maar effen binnen jongen, dan zal ik het je uitleggen waar het voor is'', en hij volgde haar.

Schrijver: kees niesse, 25 september 2011


Geplaatst in de categorie: lichaam

1.0 met 4 stemmen 705



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
29 september 2011
Email:
hmessielive.nl
Ja Kees, een zeldzaam en opwindend geval dat een jong meisje alles nog moet leren aan een al te kinderlijke jongen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)