Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Effen bijkomen

Lieve mensen,

Ik heb een poos niet kunnen schrijven, omdat ik in het ziekenhuis lag. Op weg naar mijn oudste dochter(59), die geopereerd was aan een cyste, kreeg ik hevige pijn in de maag streek. Verder lopen kon ik niet meer door benauwdheid.
Gelukkig was mijn schoonzoon bij me en hij bracht mij naar de eerste hulp, waar ik uitgebreid onderzocht werd. Ik bleek te weinig zuurstof op te nemen door de slechte werking van het hart en werd opgenomen. Op zuurstof werd ik aangesloten. Nu ben ik weer thuis met een apparaat dat zuurstof levert.

Groetjes allemaal.

Kees Niesse.

Schrijver: kees niesse, 10 februari 2015


Geplaatst in de categorie: ziekte

5.0 met 4 stemmen 148



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
13 februari 2015
Dat is mooi Kees, heel mooi dat je nu gewoon weer door kunt gaan, succes!
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
11 februari 2015
Welkom terug, Kees! Fijn dat je er weer bent. Rust maar goed uit, jezelf lekker verwennen, daar knap je van op.
Ik hoop dat we nog veel van je mogen lezen hier.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
10 februari 2015
Ik had jouw regelmatige inzendingen achteraf al een poosje gemist, die ik meestal ook lees (zo uit het leven gegrepen). Hopelijk biedt de extra toediening van zuurstof een dusdanige verlichting, dat je er na een poosje weer vanaf mag. Van harte vooruitgang en blijvende beterschap gewenst. We hopen ook in de toekomst nog vele inzendingen van je mogen lezen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 februari 2015
Hopelijk schenkt dat zuurstofapparaat je voldoende stof tot nieuwe verhalen, want dat heb ik de laatste tijd bijzonder gemist. Je rookt toch niet hé, want dat is gruwelijk funest voor de longen, de levensadem!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)