Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Ondertussen in de fietsenstalling

‘Tring..’
Met Trawant..
Spreek ik met de Heer Trawant..?
Dat zei ik…
U spreekt met Kelder meneer Trawant.., van de fietsenstalling..
Meneer Kelder zegt u het eens..
Ja, u schrijft toch voor nederlands.nl..?
We doen ons best meneer Kelder..
Ik heb groot nieuws..
Brand los zou ik zeggen..
Het loopt hier storm meneer Trawant, het is een gekkenhuis, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt..
ik heb zelfs een mannetje buiten moeten zetten om een beetje orde in de rij te houden..
Normaal kun je hier beneden om deze tijd een kanon afschieten..maar ze stromen met de fiets op de schouder over de trap naar beneden. Sommigen dragen links.. anderen rechts…
Ogenblikje hoor..

Ho ho. Hiero ...u houdt het niet meer..? Maar wel eerst een kaartje hoor..
Ja, dat is standaard..
En weet u wat het rare is.. er zijn erbij die geeneens een fiets bij zich hebben..
Hoe kan dat nou zo ineens..meneer Kelder
Nijmegen meneer Trawant, Nijmegen.. sinds de polletiek ons mooie werk daar op de kaart heeft gezet is er geen houen meer aan..
Momentje nog..

Nee meneer..er zijn geen snelbinders meer..ik ben los..ik heb nog wel een bosje vliegertouw..
..Voor u 5 euri..
Zo, dat is ook weer.. afgewerkt..

Verder nog bijzonderheden , meneer Kelder..
BN’ers hè dat begint nu ook te komen, meneer Oudkerk was een van de eersten en mevrouw Van Rooyen en mevrouw Thomas hebben per telefoon gereserveerd..
Dus u loopt aardig binnen, meneer Kelder..
Ja, ik ga uitbreiden .. koffie , worstebroodjes en natuurlijk de losse sigaretten voor na de..eh.. stalling..
Want het zijn allemaal niet rokers hè..
Nou meneer Trawant ik ga hangen.. er is een opstootje in vak D.. zal wel weer ’n gangbangetje zijn..
Wat zegt u ..lekke band..nee ..waar ziet u me voor aan zeg..!

Schrijver: trawant, 30 november 2007


Geplaatst in de categorie: actualiteit

1.5 met 2 stemmen 258



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)