Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Onhandig

HILVERSUM - De uitspraken van PvdA-leider Wouter Bos over PvdA-lijsttrekker Thijs Berman bij de verkiezingen voor het Europees Parlement waren 'een beetje onhandig'. Dat zei Berman woensdag in het radioprogramma Met het oog op morgen. 'Hij is drie seconden eerlijk geweest, waarna iedereen over hem heen viel.'

-----------


TRRRING

Berman
Thijs, Wouter hier.
Hé Wouter, whats up man..?
Niet zo popie Thijs, en zeker niet na dat radio 1 interview van gisteren.
Hoezo..? We hadden toch afgesproken dat ik het helemaal oké zou vinden dat ik volgens jou 6e keus was en dat je niet op mij gestemd had..
Jawel, maar je noemt mij onhandig..ónhándig..! Dat is een dodelijke kwalificatie Thijs!
Erger dan 6e keus..?
Véél erger.
Erger dan flapdrol..?
Erger.
Erger dan Mariëtte Hamer op TV..?
Heel veel erger, en weet je wat het ergste is..
Nou..?
Dat ik nu aan de Volkskrant moet vertellen dat het onhandig van jou was om mij onhandig te noemen..
Wat ik op mijn beurt weer als onhandig zal betitelen..Wouter!
Wát..?
Dat jij het onhandig van mij vindt dat ik jou onhandig vond..
Oh ja, oh ja..?
Já..!
En dan nog eens wat, Thijs Berman..
Wát..?
Je zegt in dat gesprek dat ik drie seconden eerlijk ben geweest..
Nou en ?
Daarmee impliceer je toch dat ik een half uur tegen die verslaggever heb zitten liegen
Dat wás toch ook zo?
Maar dat zég je toch niet, wat ben jij nou voor een politicus, geen wonder dat ik op René heb gestemd.
Jij gaat dat oplossen Thijs.. Je belt radio 1 en je vertelt dat dat van die eerlijkheid..
Eh..onhandig was..?
Precies, onhandig..!

Schrijver: Trawant, 18 juni 2009


Geplaatst in de categorie: politiek

3.5 met 2 stemmen 152



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)