Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Gijpen

Weet je wat het is, Ouwe Reus… Het is, weet je… Je moet je niet zo druk maken… Ik zit hier ook maar wat te doen… Toch? Maar weet je wat ik wel vind… Ik vind – en Johan zal het me me eens zijn, toch Johan? – We hebben het er hier vaak over gehad weet je… En om me dan een beetje druk te moeten maken over wat ze… nee joh… ze maken mij de pis niet meer lauw… hahahaha…
En de mensjes thuis, weet je, die zitten ook niet te wachten op eh…. Dat ik me hier… En dan zou ik me daar een beetje… Kom op zeg… Dan hoeft het voor mij niet meer… Nee… Dan eh… Dan ga ik thuis op de bank wel lekker… Hè snap je… Van eh… hahahah.
Trouwens Wilfred, die back… Van dat ene elftal… Weet je wel die… Ja, precies… Met dat loopje… Die is toch homo… Ja toch… Of niet dan… Ga jij me nou vertellen dat je dat niet ziet? Dat loopje… Ja zo’n loopje… Zo van, eh… Snappie?
Maar wel leuk spelertje… Ik hoop dat ze dat mannetje onder de douche niet… hè… hè… hahahah… Want… Nee joh hou op… Ik heb niks tegen die lui… Hoe kom ie daarbij, ik zeg alleen… Dat je… Van mij mogen ze, hoor… Als ik maar niet… Of jij wel soms? Hahahahaha… hahahaha…!

Schrijver: Trawant
10 mei 2022


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.4 met 5 stemmen 165



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Bet Weter
Datum:
8 mei 2022
Een zeer rake typering. Heeft wel wat studie gekost zeker ;-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)