Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Overleg

TRRING..
Bós.
Wouter met Maxime.
A ?
Ja leuk hoor, maar ik bel over een serieuze zaak..
Als dat Afghanistan is kun je je de moeite besparen.
Want ?
Nou, we gaan niet om..
Oh nee ?
Nee, afspraak is afspraak Maxime dat weet je..
Ik herinner me geen afspraak Wouter, maar een vóórnemen..
Dat zijn weer Jezuietenstreken Maxime, we hebben duidelijk gezegd genoeg is genoeg..kabinetsbesluit weet je nog ?
Maar Wouter wij kunnen als kabinet nu toch ánders besluiten..
Nee !
Dan zeggen we gewoon iets over zorgvuldige afweging en rekening houdend met de belangen van de NAVO partners , veranderende omstandigheden etcetera.. bla.. bla
Nee !
Maar als wij als kabinet nou besluiten dat een beschéiden bijdrage..
Nee !
Maar Obáma heeft met JP gebeld Wouter en Hollbrook ligt al de hele nacht in de hal van mijn ministerie..
Nee..
Kun je nog wat anders zeggen..
Nee !
En als we nou alleen een ietsiepietsie paar militairtjes sturen om de indruk te wekken dat..
Nee !
Dan zijn we daar zogenaamd aan het opbouwen, trainen, ontwikkelen, noem maar wat ,moet toch kúnnen Wouter..
Nee!
Het ligt er maar aan hoe je het bréngt, dat pikken ze vast wel in de kamer..
Nee !
Jij mag ook zelf een leuke draai verzinnen hoor, dat kun je best, iets over het landsbelang, ons gezicht in het buitenland enzo..
Nee !
Wóuter, kom op, ik ben nét zo leuk vriendjes met Hilary, die kan ik altijd bellen en dat ga jij voor mij verpesten..
Nee !
Ik onthou dit hoor, als je dát maar weet .
Nee!
Toe nou Wouter, ik ben ook al geen premier geworden omdat die slapjanus niet kan lobbiën..
Nee!
Maar wat wil je dán, een kabinetscrisis?
Nee !
Jullie worden opgerold door Wilders hoor !
Nee !
Wouter ?
Nee !
Nee !
Nee,ee,ee,ee,ee,ee,ee,ee,ee..

"Dit is de automatische afspeelfunctie van een eerder opgenomen geluidsfragment. U heeft het maximale aantal ingesproken antwoorden bereikt.
Wij wensen u nog een fijne dag."

Túút..

Schrijver: trawant, 4 december 2009


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.7 met 3 stemmen 149



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)