Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

bol.com

Afgelopen week kreeg ik deze mail van bol.com:

Beste meneer Harmsen,

U bent al enige tijd klant bij bol.com. Daarom nodigden we u vorige week uit om dit met ons te vieren!

Hoe we dit jubileum met u willen vieren, kunt u zien wanneer u bent ingelogd bij bol.com.

Nogmaals dank voor uw vertrouwen in bol.com!

Met vriendelijke groet,
bol.com

Ik log in maar zie alleen maar dag- en weekaanbiedingen. Dan de virtuele assistent met de Ikea-achtige naam Billie maar geraadpleegd. (Daar is ie tenslotte voor)

Billie zegt: Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt: Wat wilt u met mij vieren?
Billie zegt: Ik heb u niet goed begrepen. Waarmee kan ik u helpen?
U zegt: U wilt iets met mij vieren. Hoe dan?
Billie zegt: Ik begrijp het niet helemaal. Waarmee kan ik u helpen?
U zegt: Wat vieren we en hoe?
Billie zegt: Ik snap uw zin helaas niet. Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Ik kreeg een mail met: We hebben iets te vieren. Hoe dan?
Billie zegt: U kunt via mij een bericht achterlaten voor bol.com Klantenservice. Wilt u dat?
U zegt: Ja hoor.
Billie zegt: Wilt u antwoord ontvangen op het e-mailadres: info@marcelharmsen.nl?
U zegt: Ja.
Billie zegt: Ok, en kunt u dan eerst in twee á drie woorden het onderwerp van uw vraag omschrijven?
U zegt: Hoe vieren we?
Billie zegt: Duidelijk, dat staat genoteerd en wat is uw volledige vraag of opmerking?
U zegt: Ik kreeg een mail dat bol.com iets met mij wil vieren. Ik kom er niet achter wat en hoe. Hoe wilt u iets met mij vieren?
Billie zegt: Ok, en gaat het om een bestelling die u al gedaan heeft?
U zegt: Jij bent echt dom hè Billie?
Billie zegt: Ik heb u helaas niet goed begrepen. Gaat het om een bestelling die u al gedaan heeft?
U zegt: Sukkel.
Billie zegt: Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt: Neem vrij joh.
Billie zegt: Dat begreep ik niet. Waarmee kan ik u helpen?

Ik ben er denk ik achter. Ík vier een jubileum en bol.com viert feest. Als ik een aanbieding koop. Ik heb de dooie mus genomen.

Schrijver: Marcel Harmsen, 11 oktober 2013


Geplaatst in de categorie: feest

4.0 met 2 stemmen 195



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
11 oktober 2013
""Daarom nodigden we u vorige week uit om dit met ons te vieren!""
Ja, wel bij de les blijven Marcel...vorige week!

Snap je, nu was Billie weer op vakantie!
Knipoog Joke!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)