Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

De geblondeerde Mozart

Hieronder een eerdere versie van de toespraak van Geert Wilders:
“Overal in Europa fungeerden de elites als beschermers van een ideologie die al veertien eeuwen uit is op onze vernietiging. Een ideologie die voortkomt uit de woestijn en alleen maar woestijnen kan voortbrengen, omdat ze de mens geen vrijheid gunt.

De geblondeerde Mozart, de geblondeerde Gerard Reve, de geblondeerde Bill Gates …

Ze bestaan niet, want zonder vrijheid is er geen creativiteit.

En ik geloof met alles wat ik in me heb, dat blonderen een ideologie is die zich onderscheidt in moord en doodslag en die alleen maar maatschappijen kan voortbrengen die achterlijk en verpauperd zijn.”

Later overwoog hij blonderen te vervangen voor Christen, blinderen, atheïst, Italianen, Polen, Jamaïcanen, Pakistanen, joden, Antillianen, Australiërs, epileren, negers, geamputeerden, Japanners, boeddhisten, schminken, Papua’s, Aziaten, indianen, Surinamers, het smeren van nivea en Chinezen om uiteindelijk te blijven hangen bij islamieten.

Dat was creatief. Vermoedde hij.

Schrijver: Jan R. Lunsing, 10 februari 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

2.8 met 4 stemmen 185



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)