Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Doordenker

Karashoet marai kai leri goderi asdol fagorda. Molas kerwi daas elfo lopif biaderi. Es foleti krapoek? No gei dush. Biado dialopa govadimio! Aidoek derabied koleri dopli mae.

Madoek lopes rafdo poli marka vonda. Nasda diarud stassam naga du kolas.
Topal raski mashut gadarei miol krapuk mad? Dova malopeo fraudo rapoel sarka zo kiala punasartiva. Ada di kolpar vol dashka? Na do rei. Masti kol. Roda snoldika virsa kastoek ma kroep. Do shi sana klei.

Ah! Nai di va! Gorema pal ki das. Gadar pro termidar. Alko das nardan distan. Troegoesh mo alda fago. Sopra fasta golgo dar, ni allan do gokar aldokian vando deso mak.
Pushti kai mak allis. Comador va nush po midor. Ne doek ushda djaf lori bat. Dorit.

Bela bori doi ki na. Ashta garisa ni por. Am ni ga ima gado toushari ka dermo. Gako pachau doi keri takot. Toe kol ba ni parko, al tapi nush dar mi alka.

Falta ko ma shunti den no patinto mo log. Shanta ra? Wa nara da nok. Sorry.

Schrijver: Johan De Smet, 7 oktober 2012


Geplaatst in de categorie: woede

5.0 met 17 stemmen 301



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
7 oktober 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Dat bedoel ik maar,
hoor ik het ook eens van een ander!!
Naam:
Urbanus
Datum:
7 oktober 2012
Kraputt! Masto koldera roda. Rara rara nada. Yrros.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)